Dagens badoutfit

Ok jag vet att min mobilkamera tar såliga bilder. Min digitalkamera har jag lyckats förlagt. Frågan är bara vart.  Vart i alla fall en riktigt gosig klänning från Ellos, skor och väska från H&M och en helt annan bikini som jag inte har bild på men som är rosa med strass på från H&M. Tänker inte visa upp mig i bikini men jag kanske kan ta kort på den om jag hittar kameran någon gång. :) Bad vart det inget heller. Var på tok för kallt i vattnet. Lyckades förhoppningsvis få lite färg på min genomskinliga hud, och myror bits hårdare än jag trodde var möjligt.

image23


Kommentarer
Postat av: dilo

tack så mycket, blir så glad när jag få snälla komentarer=)
Ha en härlig kväll
//Dilan

2007-08-01 @ 19:54:15
URL: http://www.dilo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback