Gekås!

Imorgon blir det Ullared för hela slanten. Hoppas på att hitta några trevliga fynd. Klockan 4 blir det avfärd. Tror nästan jag ska vara uppe i natt för somnar jag kommer jag nog inte vakna i tid. Man kan ju sova gott i bilen sen.

Helgen har i alla fall vart rolig. Augustifestivalen är över ännu en gång och jag missade att köpa vitlökschips.
Tur att jag fick några påsar av Karin förra veckan.

Här är i alla fall en variant på vinyl man kan sätta på väggen som jag funderar på till hallen! Vad tycks?

       image44
                                                                                                                            inreda.com

Kommentarer
Postat av: Akrogirl

Är du inte hemma snart?

2007-08-14 @ 00:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback