Glad för fel klänning

Satt just och surfade runt lite på nätet och ville shoppa lite så här på natten. Gick in på nelly för att beställa en klänning jag tittat på i evigheter. Fick först panik, ångest och svettattacker eftersom klänningen inte finns kvar längre. Sedan hittade jag den här trevliga lilla saken istället och glad som ett barn på julafton. Den kommer bli höstens partyklänning nr1. Hoppas den sitter bra bara. Tycer den ser lite knasig ut på henne på bilden.

Annars har jag inte gjort alls mycket idag då jag har feber och snuvar som en tok. Har tittat på gamla avsnitt av ANTM, ätit choklad och chips och myst. Ja just det ja! Jag har sökt ett jobb i dag med. Önska mig lycka till. Vill mer än  budgetshoppa framöver. :)

image64

Kommentarer
Postat av: Akrogirl

Lycka till =)

2007-08-30 @ 09:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback