Frost

Jag har äntligen tagit tag i det. Frosta ur frysen alltså. Det var på tiden kan man säga då det är mer frost än mat där i. Katterna sitter och leker med vattendropparna som faller från översta hyllan. Ibland önskar man att man var katt. De är så lättroade. Tittade nyss på star wars på tv. Har säkert sett alla filmerna mellan 5 och 10 gånger nu. De äldra har jag ju så klart hunnit se fler gånger. Men star wars är ju alltid bra hur man än gör. :) Är lite kär i Qui gon jin med. Blir alltid så ledsen när han dör. Ikväll blir det till att se Elf tror jag. Kan inte se den på lördag eller när den nu går på tv. Jag får återkomma om nattens film när jag sett den. Blir mycket film i juletider.

image207

Qui gon jin, alla tiders jedihero.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback