I Am Legend

I Am Legend (2007) såg jag igårkväll. Denna blogg har nog gått från modeblogg, dagbok till filmblogg. Ser så mycket film nu så jag får fyrkantiga ögon. Filmen började lite segt och det tog ett tag att komma in i den. Tycker upplägget var dåligt. Tillbakablickar istället för början till slut. Själv hade jag viljat se mer av hur allt gick till i början. Ska ju inte avslöja för mycket för er som inte sett den. Själv tycker jag att det var en besvikelse då jag hade förväntat mig mer av en blockbuster som den här.

"Years after a plague kills most of humanity and transforms the rest into monsters, the sole survivor in New York City struggles valiantly to find a cure."

image218

3/5 i betyg. Förväntningarna på denna film var att det skulle bli en 5:a men inte då.
Tycker den var ganska tråkig och fånig men den hade sina stunder. En medelbra film alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback