Morgon och nyårslöften

God morgon världen. Idag blir det mellandagsreashopping för hela slanten. Det vill säga nada då jag är pank som ett as efter den här julen. Men vi får la se hur det går. Håller redan på att fundera ut vilka nyårslöften jag ska ha i år som jag ska skita i efter 1 vecka.

Här är de jag kommit på än så länge:

1. Gå ner 5 kg och stanna där.
2. Inte äta mer en 1 påse chips i veckan. (kan ju hjälpa löfte nr 1)
3. få ordning på min ekonomi.
4. hålla ordning efter mig hemma.
5. bli bättre på att höra av mig till folk och hitta på saker.
6. Hälsa på mina föräldrar mer.
7. Äta nyttigare och på fasta tider. (kan underlätta nr 1 det med.)
8. Inte sitta uppe på nätterna så mycket.
9. Partaja mer. Man lever ju bara en gång. Njut av livet!


Som sagt. Detta kommer jag antagligen vara lika dålig på nästa år som jag var i år. Skärpning får det bli.

image215


Kommentarer
Postat av: Annsingen

Ha en underbar helg!

2007-12-28 @ 07:32:28
URL: http://lillanslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback