Skitapotek och stålar

Var nyss ute på stan och skulle hämta ut mina tabletter på apoteket. Min läkare hade sagt att det skulle finnas ett e-recept åt mig så det bara var att hämta ut. Men tror ni det fanns något. Nej nej! Ska ringa och klaga på dom imorgon.

Annars har dagen vart seg. Sov länge och fastnade sedan framför tv:n. Nu har jag suttit och suktat på billiga grejer på tradera. Har shoppingförbud så här i juletider. I alla fall till mig själv. :) Varför hittar man alltid saker man själv vill ha när man ska köpa saker åt andra? Spanat in ett par leopardstövlar i st 36 en rosa klänning och en kjol som går ut om någon timme. Får inte klicka, får inte klicka.. haha!

Nej nu plingade min euroshopperlasange för 12.90 i micron. Jag hatar att snåla och leva på lånade pengar. Snart kommer pengarna in i alla fall och då blir det andra bullar. :)



Kommentarer
Postat av: emelie

svar; de är från lindex. :)

2007-12-17 @ 20:09:00
URL: http://emelieisaksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback