Ett nytt inlägg

Jo jag vet att jag är superdålig på att blogga. Men nu tänkte jag i alla fall skriva en rad så ni vet att jag lever. Veckan har vart tråkig och händelselös. Sitter mest och väntar på att min Karin ska uppdatera sin blogg så man kan läsa om hur trevligt hon har i Rio. Jag skulle smugglat med mig själv i resväskan om jag inte vägde så mycket. haha! Själv har jag fastnat i wow-spelandet igen. Det är rätt skoj att vara Shaman.

I lördags firade tjejgänget Gunilla som ska flytta och fylde 26år. Efter lunch tillsammans och en runda på stan vid 12 började paryt. Vi överaskade Gunilla med bokad massage och bubbelpool. Där i poolen satt vi och åt massa godsaker och drack gott. Sedan vart det ansiktsmaskar och bastu och allt möjligt spa-aktigt. Efter det åt vi middag hos Johanna, spelade spel och gjorde manikyr. Vi gjorde i ordning oss och partade vidare för att sedan dra bort till Bomulls. Underbart lyckad kväll kan man säga. Hoppas Gunilla hade det lika mysigt som vi hoppades hon skulle få.

Nu ska jag ta och titta på americas next top model och sen blir det sängen igen. Vaknade nyss av en kisse-frank som skulle gosa med min näsa så hårt det gick. Mysigt men hårigt. Christian! Du får ta och skriva en rad. Jag vet nog att du läser. Det är bara Karin som är duktig och skriver. Haha! Kram på er och sola lite åt mig med Karin.

Kommentarer
Postat av: C

haha... du känner mig för väl, klart jag läser. Om du blir bättre på att skriva mer så kan jag skriva lite jag med. Ha de underbart!

2007-11-16 @ 18:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback