Det trodde jag inte om mig själv

Har gått upp 8:22 på en lördag. Det är nog första gången på många år det. Inte nog med det så fick jag för mig att jag skulle ut och springa. Det har heller inte hänt på många många år. Oh vad jobbigt det var. Tror nog folk kunde gå om mig på slutet så sakta gick det. Men för att vara jag så känner jag mig stolt och känner mig som Wonder Woman.

Resten av dagen har vart slö och mysig. Har ätit en regäl frukost med havregrynsgröt, löst korsord och lekt med kissarna.

image135

Kommentarer
Postat av: Akrogirl

WOHO BRA JOBBAT!!!!!!!!!!!!!!!!!
Min mamma väckte mig kl 9 imorse, eller kl 8 då! Inte populärt!

2007-10-28 @ 17:30:22
URL: http://www.thyroid.se/wondervoll/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback