Höstjacka!

Har fortfarande inte hittat någon höst/vinterjacka. Finns en jag vill ha men antar att den är slut redan. Ska springa ner på stan och kolla imorogn tänkte jag. Annars är den här från josefsons ett alternativ. Antar dock att den är för stor för mig då deras storlekar brukar vara rätt stora.
image68
Klänningen jag beställde på nelly var en riktig besvikelse. Vet inte om jag ska ha kvar den eller inte. Den ser inte alls lika nice ut som på bilden men jag antar att jag kanske kan ha användning för den i alla fall. Hoppas på att mina strumpbyxor från hm kommer i veckan med. 3 för 2 på barnavdelningen. Inte illa! Har beställt 2st 2pack på vuxen med men det är leveranstid v46 på det så jag kanske inte orkar vänta på dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback