Silviavinken & kännigendisar!

I går (lördag) var jag alltså på dop. Allt gick så bra och var så fint som det bara kan.

Efter dopen åkte jag och Ellen hem för att byta om inför kvällens dopfest. Vi orkade inte riktigr ta oss ur bilen då vi var så trötta för att gå upp till mig. Vi satt kvar ett tag och pratade lite. Plötsligt cyklar en kille förbi och Ellen säger: Kolla in den där killen, han såg rätt bra ut. Tuta då säger jag. Ellen slänger sig på tutan och den stackars killen tittar sig om och håller på att cykla omkull. Han fortsätter och Ellen säger till mig. Fan, Jag glömte ju Silviavinken. Sedan brister det för båda och vi skrattar så vi håller på att kissa på oss. Sedan gör vi Silviavinken till alla som går förbi och fnittrar som två fjortisar. Efter ett tag tröttnar vi och går upp till mig och hämtar saker för att åka iväg till Johan och äta.

Festen börjar redan hos Johan då det är Fotboll på tv. Jag som var nykter fixade håret på mig, Ellen och Sofia. Sedan bär det av till partyt. Framåt natten bar det av till Palace för att dansa lite. Det var lång kö då det är kulturnatten och lönehelg men vi kom in snabbare än förväntat. Väl inne dansade hela gänget till gamla godingar. Jag hade en trevlig kväll och träffade massor med kännigendisar.

När kvällen är slut och jag är på väg hem kommer det igen. Jag stannar vid ett övergångställe och väntar på grönt. Där står två killar och försöker vinka in en av taxibilarna som åker förbi utan vidare framgång. En av dom vänder sig mot mig och frågar. Tror du jag kan haffa en taxi om jag gör Silviavinken? Jag svarar att det tror jag säkert. Går vidare och bakom första bästa krök brister ut i gapskratt. Sedan fnissar jag och småler hela vägen hem.

image115

Nej nu ska jag se på Svensson Svensson och äta blåbär/hallonmuffins och kanelbullar som jag bakat idag.
Imorgon blir det mer bloggande. Sov gott och kram på er!



Kommentarer
Postat av: Malin

Ibland kan det bli så där kul av ingenting. hihiii!

2007-10-01 @ 01:43:21
Postat av: Sandra

Svar: Tack så mycket :)

2007-10-01 @ 10:39:18
URL: http://sandranilsson.blogg.se
Postat av: Emma

hah :) mumsigt med muffins och bullar till svensson svensson, det sitter ju aldrig fel

2007-10-01 @ 14:34:41
URL: http://eemmapemma.blogg.se
Postat av: enelsa

hahah sött!
sjukt snygg blogg du har i alla fall!

2007-10-01 @ 17:42:35
URL: http://enelsa.tjejsajten.se
Postat av: L I S A

Gottt där! :]

2007-10-01 @ 17:51:08
URL: http://lisaplace.blogg.se
Postat av: Amanda

Svar:
Ja, för den är ju så fin! :D
Kram på dig :)

2007-10-01 @ 18:09:05
URL: http://Gribbe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback