Tråkigt jag har...

Så jag ska ta och tråka ut er med.


1. Hur gammal är du om fem år?
31, eller blir man yngre med åren?

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Svinpäls
 
3. Hur lång är du?
162 och nästan en halv cm.

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
The bourne supremacy

5. Vem ringde du senast?
Kalle

6. Vem ringde dig senast? Sofia

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
ok

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Ringa

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?

Gifta

10. När såg du senast din mamma?
I fredags.

11. Vilken ögonfärg har du?
Grön

12. När vaknade du i dag?
19:? Minns inte

13. Vilken är din favoritjulsång?
Frosty the snowman

14. Vilken är din favoritplats?
Sängen

15. Vilken plats föredrar du minst?
Tandläkaren

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Har jag otur är jag la kvar precis här på samma stol framför samma dator. haha!

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Att jag skulle sluta andas om jag somnade

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
När kisseungen Svinpäls skuttade runt på golvet

19. Hur stor är din säng?
180 cm

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Stationär

21. Sover du med eller utan kläder på dig?

Utan om jag inte fryser

22. Hur många kuddar har du i sängen?
8 men de försvinner alltid så jag brukar vakna med 2

23. Hur många landskap har du bott i?
1 så länge jag minns i alla fall

24. Vilka städer har du bott i?
Ja det är  nog bara 1 stad. En del byhålor har jag  bott i.

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Strumpor

26. Är du social?
Jag brukar tro att jag är det

27. Vilken är din favoritglass? Daimglass

28. Vilken är din favoritefterrätt? Chips

29. Tycker du om kinamat?
Ja

30. Tycker du om kaffe?

Några få gånger om året

31. Vad dricker du till frukost? Vatten, cola eller mjölk

32. Sover du på någon särskild sida?
vänster tror jag

33. Kan du spela poker?
Ja

34. Tycker du om att mysa/kela?
Såklart!

35. Är du en beroendemänniska?
Ja

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Nej

37. Vill du ha barn?
Ibland

38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Ja

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Pool ftw

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Kläder, chips och utekvällar

42. Äger du dyrbara smycken?

Nej tyvärr

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Lost, Heroes, Desperate housewives, House, Kyle xy, CSI, Ugly betty, orkar itne skriva upp allt. Älskar inredningsprogram med.

44. Kan du rulla med tungan?
Nej

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Vet inte. Det är olika.

46. Sover du med gosedjur?
Nej om inte katterna räknas.

47. Vad har du för ringsignal?

Max 500, kent

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Ja

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Min musmatta med spock på.

50. Flirtar du mycket?
Jag är blyg privat men när jag inte bryr mig om killen i fråga så kan jag nog göra det. Men det är ju vad jag själv tror. ;)

51. Kan du byta olja på bilen?

Ja det ska nog inte vara så svårt

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Nej

53. Vilken var den senaste boken du läste?
Sista Harry Potter

54. Läser du dagstidningen?
Ibland på nätet

55. Prenumerera du på någon veckotidning?

Nej

56. Dansar du i bilen?
Haha! Det har hänt
 
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
P3

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
mitt hemnummer

59. När var du i kyrkan senast?

Förra våren

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Ingen eller kanske ola (bildläraren) i så fall. Men det var nog bara för att jag gillade bild.

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?

Några dagar

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
Vad är extra speciellt?


Fuck off, im out, peace!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback