Fotboll i mina drömmar

Hade en sådan konstig dröm. Jag skulle vara med och spela fotboll med något utlänskt höjdarlag. Minns inte vilket men vi hade röda kläder och spelade mot blåa gubbar. Henke Larsson var med i mitt lag i alla fall. Själv var jag barfota och så fort något pucko passade bollen till mig eller jag lyckades stå ivägen tillräckligt så fick jag bara iväg bollen några meter. Av någon konstig anledning så var alla på andra sidan planen när jag fick bollen och lyckades rulla in bollen i mål. Då menar jag rulla, typ så där sakta som man skulle rulla den till ett barn. Målvakten fattade inte ett skit och inte jag heller. Efter en stund kom det massa röda gubbar springande och började hissa upp mig i luften och skrika en massa och såg glada ut. Sedan kommer Henke Larsson och vi hånglar som aldrig förr. Haha! Min första fotbollsdröm men inte min första Henkedröm. Vaknade tyvärr innan det hände något mer knas på planen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback