Helgen

Helgen har vart lugn och skön med trevligt väder. I fredags shoppade jag som en tok. Har inte hittat sladden än så jag kan visa vad jag köpte men det kommer någon dag. I lördags var jag och Karin på Ikea och kolla läget. Handlade inget annat än mat den dagen. Idag har jag vart ner på stan en sväng och bytt BH:n som det var fel storlek i. Sedan har jag inte gjort annat än att slöa framför tv:n. Imorgon blir det till att jobba och jag har helt fel på dygnet. Hur i hela friden ska det gå att gå upp 4:40 när jag gick och la mig vid den tiden igår? Inte smartast i världen att sova till halv 3 på eftermiddagen idag heller. Konstigt nog är jag trött. Kanske skulle försöka sova lite nu istället och sedan vara vaken inatt. :)

image400
Jag bättrar på läppglanset på Ikea.

Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Hej!
Var jätte gärna med och tävla på min sida där man kan vinna skit snygga skor värde 650 kr !

Länka jätte gärna till tävlingen också!

Hoppas du får en bra dag :)
/ Jessica

2008-04-21 @ 12:10:32
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback