Hittar inga kläder.

Var på stan för att leta kläder. Ska plocka ut lite för modelljobb. Varför hittar man bara kläder när man inte ska ha något och inga kläder när man ska ha? Slutade med att jag var på superdåligt humör efter att ha provat tusen olika plagg och skor. Inget satt som jag ville och saker som jag trodde skulle få mig att bli på bättre humör funkade inte heller. Jag ville typ operera om mig och sluta äta eller skita i allt och sätta mig på donken och äta tills jag rullade ut. Sur som ett citron var jag idag.

Var inne i monkis provrum för första gången. Vart nästan åksjuk. Speglar åt alla håll  och man såg typ sitt ass i vinklar man inte trodde var möjligt. Ingen bra sak att göra när man redan var på skithumör. Gick hem och åt för att se om det var det som var felet eftersom jag vart hungrig hela tiden. Det var det inte heller så jag gick och la mig. Somnade och vaknade nu och mår inte alls bra. Kan dock inte säga vad som är fel på mig. Lite av varje skulle jag tro. Ont lite här och där, halvsnuvig och lätt illamående. Karin har du typ smittat mig med någon del av din förkyldning via msn eller? lol!

Imorgon måste jag må bra eftersom jag måste hitta kläder och städa. Att jag aldrig kan hålla min mun. Jag sa till tjejerna att vi kan ju vara hemma hos mig imorgon. Haha! Ja ni får helt enkelt ta det som det är. Slänger in all skit i sovrummet och låser dörren. Skoj att träffa Gunilla imorgon med som jag borde ringt till kom jag på nu. Jaja! Så går det när man sover bort hela kvällen. Får helt enkelt börja med piller igen. Bajs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback