Jobb(igt)

Jag har jobbat som en gnu hela veckan. Vädret har vart underbart och man har kunnat äta lunch ute och sola på rasterna. Lite färg har man nog hunnit få i nyllet i alla fall. Jag bloggar dåligt på veckorna jag jobbar eftersom jag inte hinner. Är ju borta 11 timmar om dagen och sedan så är det så mycket annat man ska göra innan man somnar. Den här veckan har jag i alla fall passat på att vara ute så mycket jag kunnat. Igår så vart det årets första glass på halvars med Sofia. Helt otroligt mysigt och gott. Idag skulle jag åkt med och grattat Kalles farbror men jag somnade och orkade inte följa med när han petade på mig. Hade så ont i hela kroppen eftersom jag stog hela dagen idag och med nya skor dessutom. Stenhårda och inte alls sköna. Tar någ år att gå in dom där. Nej nu ska jag nog slöa framför tv:n lite och sedan sova igen och ta en lååång sovmorgon imorgon. :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

God morgon! Jag vill inte låta petig, men har du hittat sladden till kameran? Vill ju se dina klädköp!

2008-04-26 @ 09:55:06
Postat av: Clara

ja, jätte härlig5t väder! man kan lixom gå omkring i linne och shorts! :):)

2008-04-26 @ 10:47:54
URL: http://Strawberrytree.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback