Jumper (2008)

"Ett genetiskt misstag har gett en ung man förmågan att teleportera sig själv vart som helst i världen. Han upptäcker att denna förmåga att hoppa i tiden har existerat i tusentals år, och han hamnar mitt i ett uråldrigt krig mellan "Jumpers" och de som har svurit att döda dem. "

Såg den på bio för någon månad sedan och tror inte jag skrev vad jag tyckte om den. Helt ok film men med mina höga förväntningar som jag hade vart den inte alls bra. Såg framför mig hur det skulle vara en riktig biofilm med tuffa effekter men inte då. Går lika bra att se på tv eftersom effekterna inte är så storslagna som man önskat. Storyn var så där rycker jag. Början är superbra men sedan så blir det bara långtråkigt ju längre filmen går. Slutade med att det vart så tråkigt så det fanns annat i biosalongen som var mer spännande. :) Men som sagt så är det en helt ok film. Kanske ska ge den en till chans om något år.

image373

3/5 i betyg. Den skulle säkert vart bättre hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback