Piggelin

Idag sov jag på tok för länge. För att gottgöra det så vart det till att sortera papper/diska/ringa eon och nordea/laga mat/gå ut med Frank och så städa lite. Efter det kändes det helt ok att bara mysa hemma hos Johanna. God mat från Spicy hot och snacks. Åt nog hela kvällen tror jag. *ler* Var trevligt att bara sitta och prata om allt möjligt och dricka lite vin med tv:n som bakgrundsljud. Väl hemma satte jag mig och spelade CSI-spelet. Gjorde klart första uppdraget som jag börjat på igår och sedan gjorde jag det andra klart också. På tok för lätt spel och på tok för mycket snack. Vill ju labba hela tiden om jag fick bestämma. Nu ska jag lägga mig i soffan och kolla på någon serie och klappa på Svinpälsen (min katt alltså). Hoppas jag blir trött snart så jag inte förstör dygnet allt för mycket. Kram på er.

image366

Kommentarer
Postat av: Sofia

Han heter Nick! Attans vad jag är irriterad på mig själv att jag inte kunde komma på det igår! Nick Stokes, am I right?

2008-04-12 @ 09:45:21
Postat av: Sofia

Kolla din mail, jag har äntligen fått röven ur vagnen :) och skickat dig lite bilder från bröllopsfesten.

2008-04-12 @ 10:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback