Jag vill "typ"dö!

Jag har ont i nacken,ryggen,magen, är godissugen och pank. Jag borde städa, hänga in tvätten och fixa lite inför imorgon. Istället slösurfar jag, halvkollar på os som är skittrisst just nu och släpper fisar som inte är av denna värld. Har precis ätit en big tasty +meny och magen står rätt ut, jag som ska modella om 1 vecka och kan inte knäppa byxorna jag ska ha på mig då. Förut såg jag X-files filmen. Den var kass! Nu ska jag se en annan film. Den är säkert också kass. Har jag sagt att jag ska ha mens eller?


Kommentarer
Postat av: Sofia

I know the feeling. Cheer up darling!

2008-08-11 @ 06:46:33
Postat av: Universal appeal

Haha! Ja ibland är man sur på allt.

2008-08-11 @ 08:05:48
URL: http://universalappeal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback