Just min tur!

Så nu är det 3:e gången som mina visitkort är feltryckta. Jag blir tokig. Har massor med kunder som väntar på ett utskick där det ska vara med i sin lilla ficka. Ser inte alls bra ut utan visitkorten så det är bara till att vänta till imorgon. Idag skulle man i alla fall kuna säga att jag börjat jobba på riktig. De här nästan 3 månaderna som jag vart här har mest vart förberedande. Su nu har jag alltså fått känna på hur det kan gå när typ 1 miljon mailar och ringer på samma dag. Huu! Jag ahr fått 32 mail idag med saker de vill jag ska göra och 8 samtal. Hur i hela friden ska jag hinna med att designa något till alla dom tro? Jag skulle behöva lära mig dricka kaffe tror jag.. lol!

Kommentarer
Postat av: Anonym

2008-08-25 @ 20:19:13
URL: http://bonza.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback