Mamma Mia

I går vart det en heldag med tjejerna. Träffade upp dom på stan direkt efter jobbet. Vädret var inte det bästa så Sofia och jag var tvungen att köpa kläder för att vi frös. Jag köpte 5-pack strumpor och Sofia köpte tights. Sedan drog vi runt och kollade lite i affärer innan det var dags för en matbit på fräcka fröken. Därefter var det storhandling av chips, popcorn och godis inför bion. Mysig film som gav många skratt. Faktiskt bättre än jag trodde. Tack för en mysig dag/kväll tjejer och tack för skjutsen hem Johan.

Lite bilder från kvällen. Min mobilkamer tar kassa bilder så det är inte många som jag kan lägga upp. Får börja ta med mig kamerna i väskan så jag kan ta lite bättre kort framöver.


Ellen och Sofia hjälper Johanna att leta efter en klänning till ett bröllop.


En glad Johanna och en Sofia som jag inte vet vad hon gör.


Sofia! (ej profil)


Johanna med filt inne på fräcka fröken.


Jag har med filt men den är i knät. Förövrigt skyller jag på mobilmkameran.
Så där ser väll inte jag ut?


Strumpligan!
Alla frös vi om fötterna på bion. Tur att jag inhandlat fotvärmare men vi såg inte kloka ut.


Kommentarer
Postat av: Akrogirl

Trist att du aldrig kommer ihåg mig i dessa lägen... =(

2008-08-05 @ 12:54:12
URL: http://www.vackerunderbar.se
Postat av: Akrogirl

Vadå? Jag har väl inga tjejkvällar med fika och bio?

2008-08-05 @ 15:22:56
URL: http://www.vackerunderbar.se
Postat av: Sofia

Tack för att jag slapp se ännu en bild på mig själv i profil men jag vet inte om denna var så mycket bättre.... Jag säger bara kolla luggen! I'm the winner!

2008-08-05 @ 16:01:09
Postat av: Sofia

Strumpor är snyggt, fast kanske inte i sandaler :).

2008-08-05 @ 16:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback