Modelljobb igen!

Idag har jag modellat ännu en gång och ska tydligen få göra det om någon vecka igen. Skoj att de går så bra tycker jag. Var rätt skönt att vara ledig från mitt vanliga jobb iidag eftersom jag får sovmorgon när jag modellar. Så är det när de måste åka hit från stockholm. JAg är så glad att jag slipper åka dit. Då skulle allt vara så besvärligt så jag tror inte alls att jag skulle gå med på det även om det ger bra pengar. Ja jag vet att jag är lat!

Idag var jag hemma hos Mamma och Pappa för att fika och säga hej då till min syster Melinda och hennes barn som skulle åka tillbaka till England. Tog en massa kort på allt och inget men mest på Amalia (melindas nykaste tillskott) som vägrade garva på mina kort. Hon skrattade så klart så fort jag inte tog kort. Hon gillar att reta mig redan den sötnosen. Jag har inte lagt över korten på datorn än och jag orkar inte nu men jag kan ju lägga upp lite bilder från veckan/helgen. Sedan måste jag sova för imorgon blir det tidigt igen. :(


Läskig bild på Frank


Så här fin var utsikten från köket en kväll. Minns inte vilken!


Sofia har blandat till drinkar åt oss i lördag, och titta! Hon är inte i profil. :)


Detta är jag för er som inte vet det redan.


Svinpäls tvättar Franks armhåla istället för min för en gång skull. Han ser mer nöjd ut än vad jag brukar göra.

Nej nu måste jag nog sova eller sätta på en film. Ögonen känns tunga och måndags(tisdags)ångesten kommer krypandes. Måste sova, måste sova, måste sova. Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback