Street Kings (2008)

Filmen jag och Sofia kollade på i lördags. Helt ok men kanske inte världens bästa film att se om man inte är 100% koncentrerad. Blir lätt att man tappar bort sig i handlingen när man ska äta chips och dipp,  göra drinkar och prata under tiden man ser filmen. :) Nu vet jag därför inte om jag ger denna film ett rättvist betyg men jag tyckte den var så där lagom bra. Denna får medelbetyg som alla mina andra senaste filmer jag sett. När ska jag få se en 5poängare tro?

"En polis mördas och hans kollega, Tom Ludlow ger sig ut på en intensiv jakt för att finna mördarna. Han stöttas av sin mentor och chef Wander, men när bevisen pekar mot Ludlow själv tvingas han ensam lösa mordet för att rentvå sitt namn."




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback