The Sisterhood Of The Traveling Pants (2005)

Mysig och bra film. Jag har inte läst boken/böckerna men det behövs absolut inte för att uppskatta denna film. Skoj med att det är så många seriekändisar med. Kul också att se ugly betty i en annan roll. Det var ett bra tag sedan jag såg den här men har nu upptäckt att det kommer en 2:a snart så jag tänkte jag skulle passa på att rekomendera den.

"För första gången sedan de lärde känna varandra ska kompisgänget spendera sommaren på olika håll. För att hålla kontakten skickar de runt det som sammanhåller dem förutom vänskapen: ett par magiska jeans som passar alla i gänget. Med jeansen följer också berättelserna om de äventyr som vännerna upplevt."




Kommentarer
Postat av: bravedave

:) är den ett måste?

2008-08-20 @ 13:28:12
URL: http://www.bravepeople.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback