Wanted (2008)

Jag ser så mycket film men glömmer alltid att blogga om dom. Att ajg gör det är mest för min egen skull så jag vet vilka jag sett och vilka som var bra. Saken är den att jag säkert ser en film om dagen så det borde drälla med filmer jag sett på bloggen. Här är i alla fall en som jag såg för ett tag sedan. En bra film tycker jag men eftersom det var ett tag sedan jag såg den så vet ajg inte riktigt vad jag ska skriva. Sevärd rulle tycker jag i alla fall.

"Wes Gibson är en vek, hypokondrisk 25-årig revisor vars liv är händelsefattigt och trist. Men när hans far mördas, upptäcker han att han bär på krafter han aldrig ens drömt om. Han rekryteras till Broderskapet, ett hemligt samfund med lönnmördare och utvecklar sina övermänskliga superkrafter. Med hjälp av skickliga lärare förvandlas Wes Gibson till en mördarmaskin som utplånar den ena skurken efter den andra. "




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback