You Don't Mess with the Zohan (2008)

Såg den här igår och den var faktiskt riktigt rolig. Jag tycker det är bättre när filmer är mycket överdrivna än lite. Annars har jag lite svårt för Adam Sandler men här tycket jag att han var skoj. Visst störde jag mig på han lite under början men ju mer filmen gick ju mer kom han i i sin roll. Han blev bättre på att bryta ju längre in i filmen man kom dessutom. Sevärd film om man har fånig humor som jag.

Handling:
Zohan är en Mossad-agent som fejkar sin egen död för att kunna genomföra sin omöjliga dröm - att bli frisör i New York. Zohan tar New York-kvinnorna med storm, eftersom han inte bara erbjuder dem en snygg klippning… Några terrorister tror att Zohan jobbar ”under cover” och försöker att tvinga in honom i deras nätverk. Men hans gamla agenttakter sitter i, så de bör tänka om innan de börjar jiddra med Zohan!

Skådespelare:
 Adam Sandler, John Turturro, Emmanuelle Chriqui, Nick Swardson, Rob Schneider, Lainie Kazan, Ido Mosseri




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback