God jul i stugan

Eller man kanske ska säga trevlig första advent i efterskott. Kortfattat om min helg för er som av någon konstig anledning tycker det är av intresse. I fredags gjorde jag inte ett skit typ. Ja jag jobbade ju och sedan var jag med Sofia och kollade lite på soffor. Sedan hem och la mig i soffan och kollade på film ooch idol. I lördags gick jag upp tidigt för att tvätta och gå ner på stan. Handlade till Elma som skulle döpas klockan 2.

Elma, föräldrar, gudföräldrar och prälle.

Efteråt vankades det mumsig mat och fika. Kalle vill inte vara med på kort.


Fina Sofia! Och kom inte här och klaga på att du är i profil nu.


Söta Ellen i sin självhemmanyklippta lugg.:)


Och så en på mig och mitt V som vanligt.


Efter dopet vart det spontan förfest med armbrytning. Jag förlorade men
Ellen gav grabbarna en match.


Mina sötnosar.


Extrem närbild.Vem har grönast ögon? Jag eller Alex?


Grabbarna kör karaoke på Q-bar. Tror det heter så i alla fall. Ser dock ut som om Kalle leker nazist.


Ellen hittade en livad snubbe på palace senare på kvällen.


Men vad är det här sägen ni nu. Tog festen slut. Gick Ellen hem med den sjungande
svarta mannen? Var i hela friden är gör Sanna sitt V?


För er som tittar noga och kan Norrköpings stad. Kan ni gissa nu?


Jo Ellen och jag lyxade till det med att sova på Grand Hotell. Mmm! Rena lakan!


Och här är dygnets sista V.





Kommentarer
Postat av: Sofia

LOL Du är bra rolig du! Fastän jag kände till kvällens eskapader och övernattning på Grand blev jag full i skratt av din bilddokumentation, mer sånt! (o då mer jag inte övernattande på Grand....)

2008-12-01 @ 21:20:15
Postat av: JOANNA

härliga bilder=)

2008-12-03 @ 13:47:54
URL: http://byjoanna.blogg.se/
Postat av: ellen

De se bra kul ute i lördags synd sofia att vi inte fan varandra senare på kvällen. Du ringde mig idag utan medvetande från julfesten du verkade ha skoj hörs i morgon kramis

2008-12-05 @ 23:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback