Julkalendern äger!

Peter och jag har nu lyssnat ifatt alla avsnitt av radions julkalender. För er som inte sett det på tv eller lyssnat på radion så är det samma. Alltså det är samma personer men olika handlingar. Riktigt skoj och vi sitter här och garvar. JAg har alltid gillat Anders och Måns sjukt dåliga humor och som tur är så gör Peter det med. Vi skrattar så vi storknar ibland av de mest konstiga, dåliga, nödrimmiga ordvitsar som de klämmer in i tid och otid i julkalendern. Grymt bra!

Här kommer en bild på soffan jag shoppat. Har som sagt inte fått allt iordning hemma än så ni får se kort när det är färdigställt. Kalle jobbar ju kväll och vi måste var 2 som håller upp skåpen som ska skruvas upp över tv:n så just nu är det som vanligt kaos i lägenheten med prylar överallt.


Den här vart det men våran är mer brunsvart än vad bilden visar. Den ser lite grå ut här tycker jag. Nu är det lunchtime!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Fin soffa!

2008-12-10 @ 13:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback