Alvin and the chipmunks (2007)

"Alvin och gänget. Dave har länge kämpat med sin musikkarriär utan någon som helst framgång. Hans gamle vän Ian Hawke som äger ett skivbolag har länge nobbat honom och påpekat att denna bransch är inget för Dave. Med de starka orden bestämde Dave sig för att lägga musiken på hyllan."

Söt söt söt film. Vill ha en jordekorre själv efter det här. Inte för att jag tror att de är lika skönsjungande i verkligheten. Nja jag får nog nöja mig med mina jamande katter. Lite störigt är de att de ska sjunga så dant hela tiden. Låtar som man känner igen och som de piper allt för mycket om. Om det inte vore för all sång så är chipmunkarna supersöta. Earl i my name is Earl är helt om i rollen som Dave. Mysig barnfilm/familjefilm men jag kan inte tänka mig att den är vidare bra dubbad. Se den på engelska om ni ska se den.

image266

3/5
i betyg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback