Låtlistan, Kent - Norrköping

1. Vy Från ett Luftslott
2. Max 500
3. Socker
4. revolt III
5. Palace & Main
6. Stoppa Mig Juni (Lilla ego)
7. Columbus
8. LSD, någon?
9. Romeo återvänder ensam
10. Generation Ex
11. Den döda vinkeln
12. Musik Non Stop
13. Kärleken väntar
14. Ingenting
15. Om du var här
16. Dom andra
17. Ansgar & Evelyne
18. Berlin
19. 747
20. Mannen i den vita hatten


De i fet text är låtar jag sett liv förut. Inte många låtar från nya skivan då Ansgar & Evelyne och Stoppa Mig Juni (Lilla ego) är från tidigare skivor. Några låtar jag skulle vilja se live som jag inte sett är Du är ånga, Utan dina andetag, Slutsats, Dom som försvann, Flen Paris, Nihilisten och Thinner. Skönt att men har hunnit med en del spelningar så man fått se kräm, blåjeans och alla andra "hits" redan. :)



Om du var här/Dom andra från igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback