Går åt skogen

Idag så var det så nära att jag vände tillbaka på dygnet. Jag var uppe hela natten och sedan så passade jag på att åka runt och nörda och handla hela förmiddagen. Allt var bra och jag somnade vid 19 men så vaknade jag så klart för en timma sedan. :(

Var skoj att åka runt och glo idag. Det vart allt från mio till city gross. Handlade maxiyatzy på city gross asbilligt. Ska bli skoj att spela sedan. Var sugen på att annat spel men spel är ju superdyra. Fattar inte hur de kan ta så mycket pengar för lite papper och plast. Handlade även lasange som vi åt när vi kom hem. Kom även hem lite glass och kolasås. Sedan handlade vi bara tråkiga saker som man måste ha hemma. Mat med andra ord. Var även en sväng på plantagen och shoppade lite då det var halva priset på alla gröna växter. Få se hur länge min murgröna får leva innan katterna lekt sönder den. Som avslutning på det hela när vi vart överallt i alla affärer i ingelstaområdet som vi ville gå in på så åkte vi till Lindahls. Deras Semlor är mums vill jag lova.

Nej nu ska jag äta lite och se någon film och hoppas jag somnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback