Kvitton

Jag blir så förbannad på mig själv. Jag som är en av stans snålaste människor (antagligen pankast med) sparar inte kvitton. Fan vad surt det är när något sen går sönder och de säger i affären att det är 3års garanti om man har kvitto. Alltså jag sparar kvitto på saker som jag anser att man ska göra det på. Saker som är lite dyrare. Men min datastol för 300 på jysk sparade jag inte kvitto på. Smidigt att den nu är trasig och inte går att sitta i alls. Visst det är ju en jävla skitstol när man tänker på priset. Men en hel stol är skönt att ha. Inte jag som har suttit sönder den heller för den delen. (/&!=#=)¤(!"#<<!

Nästa gång ska jag köpa en stol som är dyr nog att spara kvittot på.




Ursäkta språker. Jag är trött och grinig och vill ha en ny stol.

Kommentarer
Postat av: Ally

du som gillar paljetter o sånt, har du tittat på limestore.se? massor av "cheap fashion"

2008-01-22 @ 22:39:40
Postat av: Discowoman

Eller modeakuten.se! De har massor av fina klänningar, en del är väl lite för tacky för min smak men det finns många med "måste-ha-feeling".
Check it out!

2008-01-23 @ 20:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback