Menstrosor

När jag rensade garderoben här om dagen så slängde jag alla mina menstrosor. Ni vet dom där fula urtvättade vanliga trosorna som man haft sedan högstadiet. De skönaste man kan tänka sig men så fula och urtvättade och passformen ska vi inte tala om. Sorgligt var det att se dom falla ner i sopnedkasstet i icakassen med matrester från köket. Idag hämtade jag ut ett paket från hm med lite nya undisar. Dags att försöka se lite normal och sexig ut även när man har mens. Kommer säkert få panik sen när jag inte hittar min skönase trosor med hål som var missfärgade. Why? *snyft*

Sorry Karin men jag kunde inte hålla mig från att köpa fjortisunderkläder. Hello Kitty FTW!

Kommentarer
Postat av: Akrogirl

Haha! Köpte du BARA fjortisundies?

2008-02-01 @ 00:36:22
URL: http://www.thyroid.se/wondervoll/
Postat av: Akrogirl

Bra det sötis! ;)
Man måste ju köpa nya menstrosor också!

2008-02-01 @ 00:39:15
URL: http://www.thyroid.se/wondervoll/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback