Mera stan

Idag vart det en tur på stan igen. Denna gången utan Karin då jag inte kan shoppa födelsedagspressent till henne när hon är med. ;) Nu är i alla fall det avklarat och partydrickat med. Blev en flaska vitt för min del. Nice!

Såg den absolut sötaste oversizetröjan på åhlens idag med. Den satt på en av expediterna och var rosa med hjärtan på. I hjärtana var det kalle anka och kajsa anka som kramades. Hon hade ett skärp i midjan och leggings till. Hur gulligt som hellst. Undra vart hon köpt den. Vågade inte fråga men titta lite snabbt igenom Åhlens för att se om jag såg något liknande. Det gjorde jag inte. :(

Såg att det kommit lite vårnyheter på laredoute. Här är några trevliga klänningas som jag gärna skulle äga.

image227image228image229

Kommentarer
Postat av: Änglakatterna

Den rosa är snygg!

2008-01-11 @ 12:59:10
URL: http://www.myengla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback