Nya prylar

image260
När man väl fått ur en massa kläder ur garderoben så går
man hem till Karin och tar alla kläder hon inte vill ha.
Fullt igen med andra ord men skoj med massa nytt på en gång.
Igår var vi på stan och strosa, passade på att äta med min mor
och far då vi träffade dom på fräcka. Med andra ord så klara jag
inte av en dag innan jag satte i mig en cola. Det var det nyttiga livet.
Haha! Nya tag idag. Gick upp för en timme sedan och har sedan
dess bara slösurfat och klappat kissarna.

Imorgon ska jag på arbetsintervju så idag ska jag plugga på lite.
Kommer fråga dig massor med störda frågor Karin.

Nu blir det nyttig frulle med aloeveradrink och x-files.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback