SNÖ

Hurra för snö! Jag älskar snö. Något i mig älskar när det snöar. Jag blir som ett litet barn igen och vill ut och leka. Känns så fint när snö lägger sig över all skit och gör det vackert. Vore trevligt om det kunde lägga sig lite vacker vit snö i mitt liv med. Visst har det börjat falla lite snöflingor hör och där i perioder. Hoppas bara att det snöar på flera meter och stannar så.

Nej nu ska jag ta på mig lite varma kläder och ta katterna under armen och gå ut och leka lite. Frank har redan vart en sväng på balkongen och jagat snöflingor och grävt ett stort hål. Han älskar snö. Svinpäls tycker den är kall och läskig och går och sprätter med bakbenen. Kalle hatar snö men i love it.

image221

Kommentarer
Postat av: C

Mer snö på väg har jag hört! ;)

2008-01-04 @ 21:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback