Stäng

Vaknade av att jag frös idag. Kalle hade tydligen öppnat fönstret när han gick och la sig. Fy bövelen vad kallt det var. Det var inte lite han hade öppnat heller. Så nu sitter jag här och har ont i halsen, öronen och snorar som en ovaccinerad kattunge. Men det blir nog bättre om ett tag. Brukar alltid bli lite småsjuk när jag ligger kallt eller i drag. Dumma Kalle! Ska ju på dop och födelsedagskalas imorgon. Måste ju var pigg och söt och inte ha snytskav.

Just nu håller jag på med det tråkigaste jag vet förutom att diska. Tvätta! Bajs vad det är tråkigt. Tycker jag springer som en skållad bäver upp och ner i trapphuset. Inte skoj när man bor längst upp och det inte finns någon hiss. Jaja! Man kanske inte ska klaga. Jag kan nog behöva röra på asset lite ibland jag med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback