Alanya

Ok! Här kommer "ett par" bilder från resan. Jag har mest bilder från stranden och jag ska inte lägga ut allt för avslöjande bilder på mina vänner innan de säger att det är ok. Lite får ni stå ut med att ni är på bild. Annars har jag en hel drös med bikinibilder på er. Jaja! Ni får nöja er med att se på min otränade kropp istället.


Jag och Kalle precis uppstigna ur en pool å¨vattenlandet i Alanya.


Alla vapendragarna tar ölpaus på stranden.


Jag, när vi är på båtresa. Superskoj dag men man tröttnade på turkisk musik efter några timmar.


Kalle i hotellpoolen på sin nyinhandlade luftmadrass.


Utflyktstime upp till borgen.


En dag på stranden. Jag ska bada.


Jag har badat!


Jag igen! Kan inte sluta garva åt den här bilden.
Snubben bakom mig har skönaste stilen och är det inte så att han nästan har större tuttar än mig? Haha!


På väg hem. Här ser man i alla fall hur blek jag var innan. Tyvärr har jag börjat flaga som en tok.
Eller jag är nöjd eftersom jag har dille på att dra flagor.

Kalle brände fötterna första dagen eftersom han smörjt in allt utom dom. Jag har mutat han med både det ena och det andra för att få dra hans flagor där. Han är totalt omöjlig och jag tjatar som en tok varje dag. Det kliar i hela kroppen när jag ser hur stora flagorna är. Förövrigt vet jag redan att jag är störd i huvudet. Men min storasyster älskar att klämma finnar på folk. Det är bra mycket värre tycker jag. Blä!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Kul med lite bilder! Jo, det var en kulig resa som kulminerade sista kvällen, tur kanske att du inte lagt ut några bilder därifrån :). Eller vad tror du grabbarna tycker? Själv tycker jag det är väldigt "bra" av dem att på bara några timmar dricka för nästan 300 lira (1.500 kr) och det på bara fyra personer. Särskilt med tanke på att ölen kostade typ 15 kr och drinkarna mellan 35 och 45 kr....

2008-07-30 @ 08:43:45
Postat av: Universalappeal

Ja det var helt otroligt att de hade klarat av att få i sig så mycket. Haha! Tyvärr så la ju kameran av den kvällen så jag har inga bilder alls på fyllona. Johan och Ellen har nog så det räcker å andra sidan. :)

2008-07-30 @ 10:09:26
URL: http://universalappeal.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Vilken fin bikini du har på andra fotot (den cerise färgade). Vart har du köpt den?

2008-07-30 @ 12:04:22
Postat av: Universalappeal

På H&M förra året.

2008-07-30 @ 14:16:55
URL: http://universalappeal.blogg.se/
Postat av: lilla my

va härligt med semester. jag är så avis.

2008-07-30 @ 23:45:59
URL: http://mys.blogg.se/
Postat av: ATB

Jag ska med åka till Alanya fast det är inte förrens i september. Jag har aldrig varit där men det ser ju mysigt ut.

2008-07-31 @ 08:46:15
Postat av: Johan B

Neeeej, vilken otur att batteriet la av där Sanna...hehe :) De bilder jag har kan jag lova INTE kommer till allmän beskådan på denna blogg (och inte någon annan blogg heller för den delen) Hmmm, undrar varför jag vill ha det på det viset... ;) Skål!

2008-08-01 @ 00:35:43
Postat av: Universalappeal

Haha! Men skoj hade vi. Du var riktigt underhållande där ett tag. Det får vi/du göra om tycker jag. ler

2008-08-01 @ 07:20:41
URL: http://universalappeal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback