Det läskigaste jag gjort

För i går så var vi med jobbet på syllestorpett. Det är ett ställe man får göra massa olika aktiviteter på som att till exempel köra felstyrda bilar osv. Jag som inte har körkort  fick köra massor med konstoiga saker. Allt gick ju på tid med och vi var uppdelade i lag. Helt otreoligt så kom jag inte sist någon gång fast vi fick köra typ rally och grejer. Jag körde bland annat de här grjerna vad det nu heter.




Vi fick även prova på backstapling ( så där när man ska stapla drickabackar och klättra på dom och komma så högt upp som möjligt) och många andra lekar. Men det värsta var nog när vi skulle klätra upp på en brandstege. Det var 40 meter upp i luften och så gick det på tid med. Jag har nog aldrig vart räddare och tröttar som jag var när jag var längst upp. Träningsvärk i benen idag vill jag lova. Hittade bild och vide på deras hemsida så ni kan se. Även om det var mycket läskigare än vad ni kan tänka er när man ser på bilderna. Jag ska tillägga att jag är höjdrädd. :)



Videon: http://www.syllerstorpett.com/video/19sep/stegbilen.wmv





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback