Hej hå i gardinen den blå

Ok! Jag är kanske inte världsbäst på att komma på rubriker. Är i alla fall på jobbet igen. Var några timmar i fredags med. Jag är fortfarande lite hostig och snorig men bra mycket bättre. Helgen blev till att ta det lugnt och bara slappa. Sett massor med filmer och ätit onyttigt. I lördags var vi hundvakt åt Kalles mamma och satt ute på altanen och gjorde inte ett skit. Superskönt att komma ut från stan lite. Senare åkte vi till Kalles mammas nya hus (hon håller på att flytta) och grillade. Det är ett supermysigt hus med en underbar utsikt över vattnet. Vi satt där och bara njöt och tog det lugnt.

Igår vart det en dag som också var lugn förutom de jobb jag tog igen efter veckans frånvaro. Kalle och jag skulle gå på bio på kvällen och mysa men tror ni inte att han säger att han mår dåligt. Mycket riktigt så hade han hög feber så nu ligger han hemma och är sjuk.

Nej nu är det jobbtime igen. Ska lägga upp lite bilder från i helgen tagna med nya kameran med. Har bara inte fört över de till datorn än. :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

När får man se de utlovade bilderna?

Bara 9 dagar kvar nu!

2008-07-09 @ 08:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback