Rapport från sjuksängen

Ja visst var jag sjuk alltid. Jag fick hög feber och frossa när jag kom hem. Sedan har jag liggat klubbad i soffan eller sängen och bara vart uppe 2 gånger. Ena gången till vårdcentralen i tisdags kväll. Den andra gången var apoteket i ondsags. Nu är jag nyvaken och har i alla fall lyckats sätta mig vid datorn. Knaprar penicillin och föröker få i mig lite vatten. Ute är det underbart väder men jag tål varken ljus eller värme just nu. Typiskt! Nej nu ska jag se om jag kan få i mig något att äta. Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Krya på dig gumman!

En sak är ju iallafall positiv med att vara sjuk nu; du borde vara frisk som en nötkärna på vår resa. Se nu till att vila ordentligt och ät ditt penicillin så ska du nog bli frisk. Jag tänker på dig!

2008-07-03 @ 13:46:22
Postat av: Anonym

kanske är en vaniljkur som får dig att må bättre... krya på dig

2008-07-03 @ 17:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback