Filmen

I går var det alltså dags att se SATC på bio. Efter jobbet tog jag mig ner på stan för att möta upp tjejerna. Vi han med att gå på stan för lite shopping, gå till Intima och sitta länge och fika. En riktig Sex and the city dag skulle man kunna säga. Haha!

Filmen var otrolig rolig och sorglig. Vi skrattade och grät och åt godis tills vi storknade. Jag hade inga förväntningar på filmen eftersom jag inte vågat tro att den skulle kunna leva upp till serien. Tack och lov så gjorde den det och man kände igen sig på en gång. Filmen funkar även bra för de som inte följt serien då man får en liten recap i början.

Nej nu ska jag jobba och tänka på vilka underbara vänner jag själv har. Älskar er tjejer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback