Min katts bästa dag

När jag sökte jobbet jag har idag så lovade jag min ena katt att hon skulle få 10 leksaksråttor om jag fick det. Så igår när jag blev det till att inhandla detta då jag äntligen fått lön. Jag köpte i alla möjliga färger. Rosa, lila, gröna och klassiska grå, vita och svarta. Det var spräckliga med fjädrar som svans och det var långhåriga. Huvudsaken är att det är såna som är på bilden. Såna som det låter om när man leker med dom. Köpte även en råtta som var en lite dyrare historia. Den har skaksensor och piper som en mus när man rör på den.

Min andra katt fick crabfish. Lite billigare men ack så uppskattat. Hade ju lovat han hans favoritgrej med vilket i det här fallet blev mat. Batterier till laserpekaren hade nog vart poppis det med.

           
                    

Kommentarer
Postat av: Kimberly

Va sött av dig! Jag längtar tills jag får min kisse. Vi har tingat en som vi ska hämta om fyra veckor... känns som en evighet!

2008-06-27 @ 08:59:20
URL: http://mannequins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback