Och jag glömmer bort att andas....

(Haha! Blev lite Kent i rubriken) ...för jag ritar så hjärnan värker. Ibland måste man tänka massaor när man designar för att det ska bli på pappret som det ser ut i huvudet. Det är inte alltid helt lätt men idag har det gått ganska så bra. Nej nu ska jag rita lite och sen har jag rastelirast och då ska mitt trötta huvud få vila lite och magen ska få en frukt.

Åhh just det! Vi spelade på matchen igår här på jobbet. Alltså anställda mot varandra. Lägg en 20 var typ. Vem vann då? Jag som fick äran att välja sist och inte fick ta de resultaten som redan var valda slog till med 2-0 och gissa så bra det blev. Pengarna har jag dock inte sett av än så länge. Kan ju hända att de blir utbetalning när vi tippat på resterande matcher med. Vad vet jag. Men Spanien kommer vi nog inte slå tyvärr. Ska klura lite på vad jag ska gissa på för resultat tills på lördag. Det är min tur att välja först den här gången. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback