God natt?

Nu har natten bara flugit iväg. Jag är äntligen klar med mitt arbetprov. Fick inte riktigt till det som jag ville men jag har pillat för mycket nu. Huvudet vet hur det ska se ut men det blir inte likadant på skärmen. Ska bli spännande att se om jag kan få någon kritik på det. Hoppas det även om jag inte får jobbet. Nu är bara frågan vad jag ska göra nu. Borde sova men jag är inte sååå trött än. Men jag ska ju upp och vara pigg och glad till första dagen på jobbet sen. Måste försöka få några timmars sömn. Inte bra att jag vänt på dygnet så dant. Men så går det när man inte får sova mardrömsfritt.

Hittade en snygg och passande tröja på LF store. Självklart går överskottet till forskning om bröstcancer.

image307

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback