Möhippan

I går var det dagt för Jennys möhippa. Det vart en supermysig heldag och allt föll på plats som det skulle. Dagen började så där halvbra med att jag spydde i handfatet. Antagligen av att det är så mycket oro i min kropp nu för tiden. Sedan hastade jag ner på stan för att invänta att Jenny skulle hitta oss tjejer efter det att hon fått lite skatjaktsuppdrag på stan som ledde till oss i kupolen. Väl där fick hon frukost då vi sågs redan när stan öppnade. Vi hade fått info av blivande mannen att hon inte ätit frulle än då hon sparade sig till "fikat" som hon trodde de skulle ta på stan. Haha!

Efter vi fikat klart gick vi och mötte upp grabbarna vi skulle spöa i laserdoom. Ok! Vi spöade dom inte men vi hade riktigt skoj. Jag var otroligt dålig och livrädd och skrek som en gris så fort jag mötte någon eller blev tröffad den första omgången. Skitskraj. Slutade med att jag kom sist och lyckades få minuspoäng. Haha! Vilken merit va? Andra gången fick bättre då jag i alla fall lyckades komma 6:a av 8. Inte lika nervös den gången. Det var i alla fall superskoj att leka krig och jag kommer absolut göra om det. Ska försöka att inte skjuta på allt som rör sig då. Bara på de i andra laget. Haha! Jenny såg helcool ut i sin fina rosa tröja med texten "blivande fru Kidblad" på som sofia gjort. Tiaran lyckades hon ha på sig under hela spelet med.

Vi tog en lunch på paus efter det innan det bar iväg för att bada bubbel. Väl där hade de tjejer som åkt lite i förväg fixat fram massor med god frukt,  gott att dricka och tänt ljus. Det var supermysigt. Vi blev kvar där i bubblet många timmar men det vart även lite bastu och en del gjorde ansiktsmasker och annat pyssel. Sedan upp till Therese för sexparty och snacks. Mycket fnitter och frågor och shopping blev det bland oss tjejer. Jenny fick handla för sina monopolpengar hon fått tidigare. Efter det åt vi en otrolig god trerättersmiddag, tittade på melodifestivalen och pratade tills vi inte orkade mer. Hoppas Jenny tyckte det var lika skoj jag gjorde men hon lät jätte nöjd när vi åkte hem. Ska bli spännande att se om det är en pojke eller flicka hon har i magen. Min ena syster får ju barn om några dagar i England. Det är med spännande. Måste åka dit och hälsa på sen.

Nej nu måste jag fixa mitt arbetsprov som ska vara klart tills imorgon. Sedan blir det till att ladda inför ett annat jobb som jag börjar imorgon. Full rulle med andra ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback