God morgon!

Önskar jag kunde få sova några timmar till. 4 timmar är på tok för lite för att man ska känna sig pigg. Skulle säkert inte vara piggare även om jag sovit 8 timmar. :)

Igår vart det en trevlig dag med Ellen, Sofia, Johan och Räka. Först minigolf och sedan bjöd Johan alla på glass. Efter det vart det hem till Räka för film och donken. Tog dock ett tag innan vi såg klart en hel film men vi lyckades tillslut. Helt ok film men frågan är om inte Chrille tyckte att 2 girls 1 cup var bättre? Haha! JAg kan vara så störd ibland. Nej nu måste jag fixa mackor. Hoppas den här dagen går fort som tusan.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Gah, du är helt otrolig du! Inte nog med att du är tvungen att gå upp sådär tidigt, du hinner även blogga fast det i stort sett är mitt i natten :). Ha en bra dag gumman!

2008-05-05 @ 07:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback