Sjuklingen!

I torsdags kväll fick jag ont i halsen och började snora. Gick upp på fredagen och åkte till jobbet men klarade bara lite mer än 2 timmar innan pappa fick komm aoch hämta mig. Feber och snor som rann som vatten. Sov bort hela fredagen nästan men gick i alla fall och handlade lite mat och en ny låda till äckelkatten som kissat på min väska. Dax att kastrera aset. Dumma lilla Svinpäls. Hon borde förstå att hon bara får kissa på Kalles saker. ;)

Idag känns det lite bättre men fortfarande lite feber och snorig. Var nere på stan en sväng och åt på donken och letade efter en kalender. Hittade ingen bra så jag ska kolla nästa vecka då de får in nya inför nästa skolår. Måste ju ha en på mitt nya jobb så jag hänger med i allt jag ska göra. Blir till att vara vuxen och planera precis som Ellen. Ska bli skönt med lite struktur.

Kalle och jag var en sväng i krokek och spelade Wii hos hans syster. Man ska inte boxas när man är sjuk för då trillar man nästan ihop. Skoj är det i alla fall.

Nästa vecka blir det till att fixa nya slingor då jag ska modella på fredag. Ska tydligen vara i en bilhall och plåta med bilar så det kan ju bli spännande och pinsamt. Haha!

Mu är det bara 2 veckor kvar tills jag börjar nya jobbet och 1 månad och 1 vecka kvar tills min första lön. Hej och hå vad det ska bli skönt men pengar. Har massa hål att fylla. Nej nu måste jag snyta näsan och slita bort Kalle från pokern så vi kan mysa med chirre och film. Blir den filmen du tipsade om Sofia. Den där med internet och fbi och vad det nu var. Minns ju inte vad den heter. :) Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback