Dagens bortgjorda

OK! Det kanske inte låter så pinsamt men lite var det allt. Jag stod och väntade som alla andra på att spårvagnen skulle dyka upp. Känner mig alltid så utråkad av att bara stå still så jag brukar flytta lite på mig och pilla på mobilen och dylikt. Idag han ajg baara ta ett steg åt sidan innan jag så klart halkade ner med huvudet före i en snödriva. Det måste sett så otroligt skoj ut men ingen drog ens på smilbanden. Själv kunde jag inte hålla mig utan låg kvar och garvade ett tag. Det var ju så otroligt klantigt för så halt var det inte. Och som sagt så måste det sett asaroligt ut.

Tråkiga svenskar!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag hade nog skrattat, har lite svårt att hålla mig sådär.... är nog lite kvar på fjortisstadiet då man kan få skrattanfall för ingenting och fnittra i flera minuter.

2008-11-25 @ 21:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback