Gårdagens shopping

Kom precis hem från föreläsningen med David Lega.. Otroligt givanda, bra och sjukt roligt. Skönt när man får magkramper av att garva. :)

Här kommer i alla fall lite gårdagens shopping.


Denna har jag så klart inte köpt utan den fick jag när mina shoppade plagg i.
Kommer få agera som tvättsäck då den har dragkedja och är ok stor för lite mindre saker.


Klänningen köpte jag men man fick även med en tvättpåse.
Skoj med gratisprylar tycker jag. Även om det är skitsaker.


Kofta! Även den från vero moda. Fläcken är bara en digital illusion.


Klänning med paljetter från Åhlens.


Korta kjolar och heltäckande strumpbyxor från H&M

Aj aj! Jag måste visst köpa en ny mius. Batterierna åller på att ta slut i min trådlösa. Vill ha en med sladd för den här musen och tangentbordet gör mig galen. Om jag missar lite bokstäver/ord/mellanslag så beror det på den här skiten som kallar sig tangetbord och mus. Jag ska köpa en grym spelmus och ta tillbaka mitt underbara tangentbord från claes ohlsson. jag hatar när knapparna är låga. Inte nog med att den har dålig täckning, jag slinter ju helta tiden med.



Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh paljettklänningen.... vill ha!

2008-11-07 @ 09:03:26
Postat av: Sanna

Den finns i lila med Sofia. Jag hade ju precis köpt en lila klänning så jag tog den svarta. 199 pix kostade den har ajg för mig. :)

2008-11-07 @ 10:30:37
URL: http://universalappeal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback